21 månader <3

Halloj. Har knappt suttit framför datan på hela helgen. Har haft fullt upp med firanden hit och dit. Och idag är det min och älsklings 21 månaders dag men det firar vi inte ett dugg haha ^^Idag fick jag reda på att jag har MVG i Matte A, nice :D Får typ 5 MVG den här terminen av 7 ämnen. Så då blir det 8/10 MVG under ettan. Sen två VG, inte illa :D

Har massor av bilder att lägga upp och det kommer men inte idag för är så jävla trött och ska gå och lägga mig snart. Men imorgon kan jag lova att det kommer en del bilder iaf :D Nu kommer några söta kort på mig och älskling iaf ;) pussen !
JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN JOAKIM PER HELIN! DU ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman då...mamma är ju det bästa som hänt dig...annars hade du ju inte kommit till världen ;)



Ni är otroligt fina på bilderna. Så stolt över dig o dina MVGn o att du är så himla vacker.

2010-06-08 @ 07:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0