älskling ska ta studenten

.. fyfan vad han är bra! :)

Halloj. Sitter i älsklings säng, har inte kunnat sova sen sex typ. Varför gick jag inte upp? Ångrar mig nu. För nu har han hela sin klass i köket och har champagnefrukost. Och jag kan inte sova eftersom de pratar så förjävligt. Vill inte gå upp och duscha nu heller när alla sitter därute plus att jag inte vill vara i vägen ifall någon behöver gå på toa. Segt att bara ligga här, smart som jag är så kom jag på att jag hade datan liggandes på golvet så ska sitta här en stund. De ska snart gå till slottet där de ska springa ut vid elva så får snart kliva upp ur sängen. Sen blir det att skynda att göra sig klar och hjälpa till att städa det sista, tex vårt rum, Jocke vet inte hur man plockar undan efter sig, haha. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0