buhuhu

Maten var underbar! Sen jag kom hem igen har jag bara degat i sängen framför datan och inte gjort ett dugg vettigt, förutom bokat hotell åt älskling och hans pappa. Dom ska till eskilstuna i morgon och sova där en natt. Dessutom ska Jockes mamma jobba natt så jag måste vara hemma hos hundarna helt ensam :( Jag som har fobi mot att vara ensam :( Dessutom ska jag ut och gå med hundarna på kvällen i mörkret helt ensam, jag är grymt mörkrädd :( Jag och älskling har inte sovit ifrån varandra sen jag var i Turkiet i september så det kommer bli pain att sova utan honom :( Någon som vill fylla ut tomrummet i sängen i morgon? Buhuuhuhuhu stackars mig. Plus så drar Amanda utomlands på tisdag så hon kan inte joina mig och det suger ännu mer , iaf att hon ska utomlands och jag ska stanna i det här pissiga vädret, inte ett dugg avundsjuk ... ^^ Nej puss på er nu ska jag hänga mig så jag slipper dö av ensamhet i morgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0