för JAG har tagit studenten

.. fyfan vad jag är bra, eller?! Om det vore så väl, men icke sa nicke. Men min underbara pojkvän har sagt adjö till Uppsala Praktiska för gott! Och helt ok betyg fick han också för att vara som han är, haha, nejdå men de var bra :) Men inte för att skryta men mina betyg äger hans (a)

Dagen har sett ut såhär:
- älskling hade champagnefrukost här i lägenheten halv åtta till halv nio
- jag tog mig upp ur sängen när de gått och hoppade in i duschen
- fixade mig och städade vårt rum
- begav oss till utanför hantverkarföreningen/slottsbiografen där han sprang ut
- efter det åkte han flak med klassen medan Patrik&Sandra (Jockes bror&hans fru) skjutsade mig till station så jag kunde köpa ett sommarlovsbusskort, så nu kan jag åka runt hur mycket jag vill ^^
- hem till lägenheten och väntade på älskling , åt sedan skitgod smörgåstårta som Johanna (Jockes syster) gjort
- sen försökte vi vara sociala mot alla folk som kom och gick fram tills nyss
- fast ledsnade på att vara sociala efter nån timme så vi kollade på tv också
- kollade nyss på legend of the seeker och sen big bang theory och nu går det bara skit på tv

Blir inge party ikväll för oss eftersom båda är skittrötta. Jocke har dock hällt i sig ganska mycket dricka på förmiddagen men drack ingenting när han kom hem men han hann dricka typ 16 flaskor på förmiddagen :S Aja, imorgon ska vi ut till vår lilla thai i björklinge och festa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0