hiss & diss

- Sommarlovet! Måste bara hiss sommarlovet. Att inte behöva bry sig om skolan och kunna släppa all stress i kroppen som man byggt upp där.

- Kärlek! Det finns nog många som inte förstår sig på ordet kärlek, det gjorde inte jag heller innan jag träffade Jocke. Kärleken är det bästa som har hänt mig, och jag ångrar mig inte en enda dag att jag tog chansen att få vara med honom. Kärlek är inte överskattat, snarare underskattat.

- Shoppa! Haha, shoppaholicen har ordet. Det är så jävla skönt att gå runt i butiker och prova massa kläder, kanske till och med känna sig lite fin i vissa saker och sedan köpa med sig lite saker hem. Det är tråkigt att gå i samma gamla kläder hela tiden och nya plagg måste alltid få en plats i garderoben, även om det bara är ett simpelt basic linne så känns det genast bättre. Man känner sig lite extra fin när man har någonting nytt på sig. Eller har jag fel? Maybe, maybe not. Däremot att pengarna ryker alldeles för fort är ett stort minus.
-  Att inte ha något att göra! Har ju vart hemma hela dagen och är grymt rastlös. Har inte funnits ett dugg att göra. Kikat lite på några lost avsnitt och legat i sängen hela dagen. Totalt värdelöst. Hoppas jag hittar något vettigt att fördriva tiden med i sommar annars kommer jag ta kål på mig själv, haha.

- Insekter! Har sagt det förut och säger det igen, jag HATAR insekter. Allt som har med insekter att göra är äckligt. Självklart kan de inte visa lite respekt över oss som hatar insekter utan de ska klättra på en och vara så nära de kan. Fyfan.

- Att gå upp i vikt! Haha, får ju egentligen skylla mig själv men hatar det. Vill kunna äta vad jag vill. Jag är en riktig gottegris och älskar chips och efterrätter. Men man måste hålla sig undan från det annars blir man snart stor som ett hus och det vill jag inte. Vill ha en platt fin mage, lite smalare ben osv. När jag väl fått lite pengar ska jag köpa mig ett gymkort, har inte haft råd med det. Kan ingen fixa chips som smakar exakt som vanliga chips men att man inte går upp av dem? Vilken dröm det skulle vara.

Kommentarer
Postat av: Annika

söt blogg ;P

2010-06-10 @ 22:59:55
URL: http://annikaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0