home from city

Halloj. Känns bra att ha gjort någonting varje dag sen sommarlovet började. Även fast det inte är mycket men bara småsaker. Som idag var jag först till Upplands BoService där jag skrev på anställningspappret och fick lite andra papper plus arbetskläder. Sen fick jag skjuts till Årsta där jag ska jobba så jag fick se vart det låg och sen fick jag skjuts till stan. Väl i stan gick jag till biblioteket där jag lånade två böcker, hoppas de är bra. När jag kom hem kollade jag igenom alla papper och såg en miss så ringde upp Helen så det vart fixat sen gick jag ut med hundarna en sväng. Träffade på 5 av mina lärare på vägen, måste bara säga att vi har underbara lärare på Jensen Uppsala. Aja sen åt jag lunch och nu sitter jag här och kollar på tv. Oj nu blev det mycket enormt ointressant här haha.

plattade håret i morse men blir vågigt direkt i regnet -.-

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skulle ju rida 3dagar/v också... ;)

Fast i detta väder förstår jag om du inte känner dig lockad...annat än i håret./Puss

2010-06-14 @ 14:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0