idag är jag nöjd

Halloj. Idag har det varit en bra dag :) Gick upp vid nio och gjorde mig i ordning. Solade en halvtimme på studsmattan innan jag gick till bussen. Gick av vid polishuset för att möta upp pappa och sedan gå och äta sallad tsm på Chagall. Sen kikade jag in lite snabbt på Vila och såg rean, massa plagg för 100kr. Sådana plagg som jag velat haft förut som gått på ca 250kr men inte haft pengar, men nu fick jag med mig 5 plagg hem :D Och vem betalade? Jo pappa, så inte blev jag fattigare inte ;) Fast det va en del av min födelsepresent så :P Köpte dessutom en liter jordgubbar :) Väl hemma lade jag mig en timme till på studsmattan och sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0