jag är gryyym

Haha virrig tjej, glömde förklara rubriken i förra inlägget, med skönt med helg menar jag att jag har fått helg nu för är ledig i morgon eftersom min kära pojkvän tar studenten :)

Och förklaring till den här rubriken är:
Jag är grym eftersom jag äger, same shit?, och varför är jag så jävla grym? Jo jag fick VG på Matte B nationella, 16 G-poäng och 8 VG-poäng. Gjorde ingen MVG uppgift eftersom jag inte fattade dem och trodde det gick skitdåligt på nationella matte b men tydligen inte :D sen så fick jag tillbaka min sotpartikellabb och fick MVG på den och han skrev att jag ligger på MVG i naturkunskap nu, hur nice? Jävligt nice! :D Stooooolt brud!
Nej nu ska jag se på Kniven mot strupen, pussen!

Kommentarer
Postat av: Melanie

fin blogg :) kolla gärna in min blogg och tyck till! kram

2010-06-04 @ 01:25:06
URL: http://melanije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0