jippie!

Min idé fungerade, nu ser allt likadant ut på alla sidor, yeeeeees! Ibland känner man sig rätt duktig faktiskt ^^ Ännu bättre känner jag mig för att vi, jag och älskling, tog en lite längre runda med hundarna nyss. Har dessutom ridit idag så känns ännu bättre, skönt att röra på sig lite. Och ridningen kunde inte gått mycket bättre, fan va duktig lilla tösen va! Hon var jätte sammarbetsvillig, dock slog hon mycket med huvudet och orkade inte mycket. Men hon gjorde sitt bästa. Går inte att kräva så mycket av en fyraåring som är riktigt sommarfet och har noll kondis eller muskler. Dessutom tog vi två skutt över kavalettin(stavas?) idag också och hon hoppar utan att tveka, känns riktigt bra. Hoppas vi hinner hoppa lite högre innan jag börjar sommarjobba och inte har tid att rida längre..

Axlundas Primah Donna på löshoppning, riktig hopptalang och bra hoppteknik! Hoppat 1,20 m på löshoppningen med marginal!

Primah och jag när jag tömkörde henne förra året. Haha skit i hur jag springer är ni snälla ^^

Primah och syrran innan 3års testet, där va hon smal och fin lilla tösen haha.

Förövrigt så är hon till salu, totalt underbar är hon också! Älskar den hästen men har inte tid och ork själv. Om ni vill ha mer info om henne så är det bara att kommentera :)

Kommentarer
Postat av: emma

har nyss skrivit ett "visste du att..." inlägg:D lust att kolla in?

http://askerkling.blogg.se/2010/june/visste-du-att.html

2010-06-21 @ 20:43:46
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0