längtar

I morgon är dagen som vi alla förtjänat, iaf klass SP09B på Jensen, fan va vi vart duktiga allihopa. Och om jag längtar att få sommarlov? Såklart, längtar sönder mig. Ska bli så jävla skönt att inte behöva tänka på skolan i två månader. Ska bli skönt att jobba en månad och tjäna lite pengar, ca 10 000kr iaf. Ska in och skriva på anställningspapperna på måndag. Sen när jag väl fått pengarna ska så mycket som möjligt sättas in på mitt sparkonto , sparar nämligen till en Thailands resa med älskling plus Sandra, Patrik och deras son Elias. Har redan 8 000 kr på kontot men behövs ju en hel del till. Ska jobba den här sommaren plus nästa (fyller 18 då) och sen åka på hösten/vintern.

Finns så mycket att längta till och just nu är det sommarlovet som lockar. Tror verkligen på den här sommaren, lite tråkigt dock att älskling har börjat jobba helt och inte kommer vara hemma på dagarna, men får passa på att umgås lite m brudarna och sola och bada helt enkelt :) Sen hitta på roliga saker på helgerna med pojkvännen, vi har till exempel planerat att åka till sommarstugan en helg och bara vara för oss själva, eller kanske bjuda med någon, och någon helg åka till liseberg m lite folk.

Helt sjukt att jag faktiskt får sommarlov i morgon, känns verkligen inte så. Hoppas på en fika m tjejerna från klassen efter skolavslutningen, ska prata m dem i morgon :) Puss!

bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0