rubrik?

Halloj. Tummen ner åt vädret idag. Det är ju nästan storm ute? Men trotts det tog jag och älskling cyklarna och trampade in till stan, vilket tar ca 3 min ;) Vi gick och kollade på lite saker till honom och jag fick med mig ett par jeansshorts från h&m hem. Så jag blev rätt nöjd ändå :) Sen gick vi och köpte en varsin plocksallad från chagall som vi åt direkt när vi kom hem. Var skönt att göra något litet för annars hade jag vart jätteseg idag. Behövde gå upp och duscha och göra mig i ordning och ut och cykla. Fast är jättetrött nu, lille Elias ligger och sover bredvid mig i soffan och det smittar av sig haha. Puss!


dagens outfit blev enkel: jeansleggings från bikbok, vit tanktop från gina, mammas gamla röda kofta
fotbollsfejja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0