sängdags

Kvällen har vart otroligt värdelös. Blev genast jättetomt när älskling åkte och för att trösta mig själv så gick jag m hundarna till ica och köpte mig en chipspåse, vilket jag ångrar nu. Mår alltid illa efter jag ätit chipsen men trotts det så kan jag inte låta bli att köpa nya. Ännu mer pain när jag insåg hur många kalorier en chipspåse innehåller, fyfan. Annars har kvällen bestått av tv och film. Pratade även en snabbis med älskling i telefon och sa godnatt till honom då han skulle sova. Själv ska jag bege mig till sängen nu och börja läsa lite i en av böckerna jag lånat, Blackbird. Någon som läst den? Är den bra?

I morgon ska jag åka till mamma och ta en tur på Primah, ska rida några dagar i veckan fram tills sommarjobbet börjar, kanske redan sagt det men ändå, det ska bli nice. Jag som utbildat henne så ska bli kul att utbilda henne vidare. Aja sängdags nu, eller ska jag se How I met your mother som precis började på tvn? Antagligen haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0