skönt med helg

Halloj. Idag mår jag mycket bättre, är dock väldigt snorig fortfarande men lite seg men det går över nångång. Min dag har bestått av:

- uppstigning ur sängen typ tjugo i elva, sen duschen
- frukost på balkongen i solen
- pluggat till företagsekonomiprovet på balkongen
- cyklade till skolan, började typ halv tre, trodde jag började två så cyklade lite väl tidigt
- gjorde företagsekonomiprovet, gick faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle göra så känner mig rätt nöjd, får se sen hur det gick
- hade engelskaredovisning, vilket gick mycket sämre, hatar redovisningar. först låter allt jätte bra i huvudet och sen när man väl ska prata så svamlar man bara och tungan slår knut på sig själv.
- kom hem och gick ut med hundarna tillsammans med älskling
- åt mat, satt mig här
Kul att veta va? hahhaha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0