sliten brud

Halloj. Ligger och väntar på att klockan ska närma sig två, ska nämligen ta bussen då hem till pappa. Han har gnällt över att jag inte har kommit hem redan och jobbat men så ska väl hem och göra det. Man blir jättetaggad på att åka hem när folk bara gnäller på en.. Dessutom mår jag inge bra alls. Är snurrig, seg och snorig. Har ingen lust att göra ett piss men måste. Först blir det hjälpa pappa sen göra sig i ordning för att dra till festen. Vi ska ju studentfira idag. Hade det inte vart för att älskling hade tagit studenten och ville festa så hade jag stannat hemma. Men idag ska jag vara snäll och följa med och försöka att inte klaga. Och i morgon ska vi fira min lillebror som fyller år på måndag. Så då kommer massa släktingar så jag ska orka vara social en dag till, usch. Behöver ta't lugnt och plugga. Har två grejer kvar som måste fixas i skolan innan jag kan pusta ut. Nej nu måste jag fixa sista innan vi ska gå. Pussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0