snart drar vi

Halloj. Har precis ridit på ridbanan på Primah. Fan va duktig hon är! Gick jättebra! Hon är den första av "mina" hästar som börjar arbeta så fort man sätter sig på henne. De andra har man fått kämpat halva tiden med att få dem mjuka innan men inte lilla Primah. Dessutom är hon bara 4 år och jag har ridit in henne själv så känner mig rätt stolt ^^ Igår gick det dock inte lika bra när vi red ut och sen skulle träna lite på en äng, hon har svårt att koncentrera sig när man rider ut, men hon har inte blivit riden så många gånger utanför ridbanan så det är förståeligt.

Ska snart få skjuts hem till pappa där jag ska duscha sen packa grejer och göra mig i ordning. För om några timmar blir jag upplockad av Patrik och Sandra och sen ska vi hämta upp Jocke och bege oss till stan för att äta middag och sen gå på bio, Beck - Levande begravd. Sen ska älskling och jag hem igen och fixa det sista innan morgondagen då vi vid typ åttatiden på morgonen ska bege oss med min pappa till sommarstugan i Värmland där vi ska fira midsommar med lite släktingar :)

Oj nu blev det mycket text och ingen bild, tråkigt inlägg. Men blir det sista jag skriver innan jag åker, internet fungerar knappt hemma hos pappa just nu så. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0