sommarlov!

Halloj! Nu har jag fått sommarlov! Dock känns det verkligen inte som det och vädret gör det inte bättre. Regnar liksom ute :( Men ändå, underbart med lov!

Vår skolavslutning var lika rolig som förra året, fan va sjuka alla är på Jensen i Uppsala, fast på ett bra sätt ^^ Vårt uppträdande blev ett bildspel på alla oss i klassen från när vi va mindre. Mamma skickade aldrig någon bild till mig så fick ta en med mina två syskon också. Såg nu när jag kom hem att hon lagt upp två andra kort på mig nu, lite sent men aja. Efter skolan gick några av oss och tog en fika på storken. Klämde i mig en kaffe och en storkens special som är typ en chokladkaka av något slag.

I kväll ska älskling och jag gå på Prince of Persia på bio. Först ska vi äta kebab sen massa godis på bion, vi bygger upp oss innan beachen ;) Känns jävligt bra med sommarlov iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0