beroende? ja!

Halloj! Kom nyss hem från skolan, har sen veckan den här veckan, vilket betyder att jag går från halv ett till fem. Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar och att min älskling ska komma hem från gröna lund, försöker dessutom få lite skrivit på min dramauppsats som ska vara klar i kväll. Har dock inte så mycket kvar, ska bara dra massa paralleller mellan dåtid och nutid.

Ang. rubriken så gäller det inte cigg, inte snus, inte alkohol utan det gäller kärlek, närhet, Joakim Helin. Jag klarar mig fan inte utan honom mer än någon timme och då får jag typ abstinens. Folk tycker nog att jag är fjollig men det är så jag känner. Han är mitt allt och varje gång vi är från varandra så känns det som att inte hela jag är kvar utan att han har tagit en del av mig med sig. Känner mig tom. Har svårt att vara på ställen utan honom för det enda jag tänker på är han och på vad han gör. Älskar dig hjärtat <3

Nej nu är det mat. Bye.
gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0