finally lite sol

Halloj. Sitter ute på älsklings ballong och njuter av solen som äntligen har bestämt sig för att titta fram. Har ju bara vart regn regn och åter regn annars. Dock gillar jag inte dem stora molnen som dyker upp och täcker solen då och då. Tydligen har det varit fint väder hela morgonen, så varför vaknade jag inte förrän elva?! Jag vill ju hinna sola så mycket som möjligt innan avslutningen. Kommer vara blekare än blekast.


Aja, nu ska jag njuta lite av solen och lägga ifrån mig datorn. Här kommer en cambild som är nån vecka gammal, hare!

Kommentarer
Postat av: B E C C A

Hej, allt bra ? :)

2010-05-30 @ 16:32:37
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0