fyfan för insekter

Usch, insekter måste vara det äckligaste som finns. Hatar hatar hatar dem.
Kom nyss hem från mamma där vi fikade en snabbis. Var underbart att få pussa lite på hästarna. Men när vi väl skulle sätta oss vid fikabordet ute på tomten så kryllade det av bladlöss. Vi sopade av bordet och satte oss sen. Efter en stund kom det bara fler och fler, så kollade jag under bordet och det var helt grönt under, alltså tusentals bladlöss. Sen upptäckte jag att det kröp massa på stolen jag satt på. Jag har lite fobi mot insekter så jag tog min kaffekopp och gick in och satte mig en stund med min lillebror som lagt sig framför tvn direkt, suuck. Efter en stund gick jag ut igen och satte mig i bilen istället fast med dörren öppen så jag kunde prata med de andra. Och de tyckte jag var fjollig, men då är jag det då, jag hatar insekter, absolut i större mängd, det är det äckligaste som finns helt enkelt. Och nu känns det som de kryper överallt på mig...
Nej nu måste jag skriva klart uppsatsen, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0